0 Minicart
0 ks
0.00

Neúplné dodanie objednávky

Ospravedlňujeme sa Vám, že objednávka prišla nekompletná.


Ak ste si objednali väčší počet kusov tovaru, odporúčame pri preberaní zásielky skontrolovať štítky na balíkoch, kde je uvedená informácia, či zásielka bola rozložená do viacerých balíkov a do koľkých balíkov. "napr. 1/3, 2/3, 3/3 – t.j. prvý balík z troch, druhý balík z troch atď.". V prípade, že nejaký balík chýba ihneď kontaktujte kuriéra/dopravcu.


Ak je na štítku uvedený údaj 1/1 znamená to, že všetky produkty, ktoré ste si objednali sú v jednom balíku. Ak po otvorení nejaký kus chýba, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie tu a informujte nás, ktorý tovar nebol dodaný. Vyriešime to v najkratšom možnom čase.

Kontaktný formulár