0 Minicart
0 ks
0.00

Poškodený tovar pri doručení

Mrzí nás, že vám objednaný tovar bol dodaný poškodený a samozrejme sa za túto nepríjemnosť ospravedlňujeme.


Pri preberaní zásielky od kuriéra Vám odporúčame jej dôkladnú vizuálnu kontrolu. V prípade, že ste zistili zjavné poškodenie, alebo porušenie obalu, odporúčame Vám zásielku buď neprebrať vôbec, alebo priamo na mieste spísať výhradu o poškodenom obale do prepravného listu kuriéra. V prípade prevzatia poškodenej zásielky Vás žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky na e-mail: reklamacie-list@andreashop.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.


Keď je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať naše reklamačné oddelenie tu

Kontaktný formulár