- Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka ikonou „Kúp“. Pozor! Nákup na splátky je možné využiť pri nákupe tovaru v celkovej maloobchodnej cene od 100,00€ do 7000,00 €.
- Vyplňte všetky povinné polia v košíku. Pri nákupe na splátky máte možnosť výberu spôsobu prepravy „Osobný odber“ alebo „Kuriérom“. Ďalej zvoľte možnosť spôsobu platby „Nákup na splátky“. Po zaškrtnutí spôsobu platby kliknite na „Odoslať objednávku“.
- Po úspešnom odoslaní budete presmerovaný na webstránku splátkovej spoločnosti, kde si vyplníte žiadosť o nákup tovaru na splátky.
- Formulár žiadosti o nákup tovaru na splátky je potrebné vyplniť takto:
- 1. krok: V častiach „Údaje o klientovi“ a „Údaje o zamestnávateľovi“ vyplňte všetky požadované údaje.
- 2. krok: V časti „Predmet financovania pôžičky“ si skontrolujte, či tovar, ktorý ste zadali v objednávke sa zhoduje s tovarom uvedeným v žiadosti. V prípade, že sa tovar nezhoduje, je potrebné vrátiť sa späť na stránku e-shopu a opraviť výber tovaru (ak bol tovar zadaný v košíku správne a nesúhlasí s tovarom uvedeným v žiadosti, volajte prosím na infolinku Quatro 0850 123 440). Ak je tovar zhodný, vyberte si možnosti splácania - výšku akontácie a počet splátok, prípadne akciu, ak sa nachádza v kolónke „Typ akcie“. Kliknite na „Prepočítaj“ a skontrolujte si, či Vám vyhovuje akontácia a výška splátky. Možnosti splácania môžete meniť. Ak Vám výška akontácie a výška splátky vyhovuje, vyberte a zaškrtnite spôsob úhrady splátok. Ďalej si preštudujte „Prehlásenie klienta“ a zaškrtnite „Súhlasím“.
- 3. krok: Skontrolujte si Vami vyplnené údaje. V prípade, že je niektorý údaj nesprávny, môžete sa vrátiť pomocou tlačítka „Späť“ a opraviť údaj. Ak sú všetky údaje správne, máte možnosť vytlačiť si žiadosť kliknutím na „Tlač stránky“. Pre odoslanie žiadosti na schválenie kliknite na „Odoslanie žiadosti“.
- 1. krok: V častiach „Údaje o klientovi“ a „Údaje o zamestnávateľovi“ vyplňte všetky požadované údaje.
- Oznámenie o schválení (resp. upravení alebo zamietnutí) Vašej žiadosti Vám bude zaslané prostredníctvom SMS resp. e-mailu podľa toho, ktoré kontakty ste uviedli v žiadosti.
- Na základe informácií z SMS alebo e-mailu si vyhľadáte zmluvu a po jej kontrole si ju 2x vytlačíte spolu so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Obidve zmluvy podpíšte, priložte potrebné doklady a zašlite na adresu: VÚB, a.s., divízia Quatro, 29. augusta 3, P.O.Box 87, 058 01 Poprad.
- Tovar Vám bude doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke.
POTREBNÉ DOKLADY PRI NÁKUPE NA SPLÁTKY
Držitelia striebornej Quatro karty - nepotrebuje žiadne doklady, len občiansky preukaz a kartu.
Zamestnaný občan - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán), kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list) a potvrdenie zamestnávateľa o príjme (nie staršie ako 1 mesiac).
Živnostník - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán) a kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list), kópiu výpisu kladného daňového priznania za predchádzajúce zdaňovacie obdobie alebo potvrdenie o podaní kladného daňového priznania.
Dôchodca - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán), kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list) a potvrdenie o výške poberaného starobného, resp. výsluhového dôchodku, nie staršie ako 1 mesiac alebo kópiu dôchodkového výmeru.
Potrebné doklady a obidve Vami podpísané Zmluvy o pôžičke zašlite na adresu:
VÚB, a.s., divízia Quatro, 29. augusta 3, 058 01 Poprad.